Szkolenia biznesowe i sprzedażowe

Nie pamięta nic więc nic innego w tym, że kolejne spółki prześcigają się w ofertach coraz to bardziej wymyślnych szkoleń. Nie zawsze ale to, co nowoczesne, jest najlepsze – czasami najbardziej skuteczne okazują się stare, sprawdzone metody szkoleń.

Istnieje kilka kryteriów, które pozwalają stwierdzić, czy dane szkolenie biznesowe będzie skuteczne, czy jednak lepiej poszukać czegoś innego. Warto dowiedzieć się, czym właściwie jest się kierować podczas wyboru szkolenia – pozwoli to zrobić przemyślanego, rozsądnego wyboru i tak zainwestować swoje pieniądze

Czas trwania szkolenia – czyli „dłużej” nie znaczy „lepiej”

Wielu osobom wydaje się, że jeśli szkolenie będzie trwało dłużej, to jego uczestnicy zdobędą znacznie więcej niezbędnej wiedzy również wiedz na temat sprzedaży. Wbrew pozorom – wyjątkowo często sytuacja jest wręcz odwrotna. Jednodniowe lub dwudniowe szkolenia pozwalają kierowcą na przekazanie całej niezbędnej wiedzy, a uczestnicy nie zdążą przez ten czas znudzić się szkoleniami także wykładami oraz dochodzą do nich z wielkim entuzjazmem. Często znacznie lepsze efekty przynosi szkolenie krótkie, lecz konkretne i pozbawione „lania wody”, niż dłuższe szkolenie, po którym uczestnicy będą mieli kłopot z oddzieleniem faktycznie istotnych informacji z tych, które mogliby spokojnie pominąć.

Artykuł na blogu: https://www.konferencjenaukowe.edu.pl/

Jak stosować informacje zdobyte na szkoleniu w praktyce?

Właściwe szkolenie sprzedażowe powinno jasno także konkretnie wskazać uczestnikom sposoby na wykorzystywanie zdobytej wiedzy w praktyce. Innymi słowy – takie szkolenie nie powinno kończyć się na sali wykładowej, lecz trwać dalej podczas pracy uczestników szkolenia. Przykładem takiego działania mogą być zadania dawane uczestnikom szkoleń – dzięki nim są oni niejako „zmuszani” do wykorzystywania swojej wiedzy w praktyce, a po jakimś czasie właściwe działanie staje się dla nich nawykiem.

Add a Comment